15 Haziran 2007 Cuma

..........................

Rumuzumdan da anlaşılacağı üzere insanın ummadığı anda başına gelenler yüzünden başladığı bir hayat yeni bir hayat,yeniden başlamak.İstemin dışında yaşadıysan bazı şeylerden sonra kendime geldiğim anda güzelliklerin farkına varıp kaldığım yerden elimden geldiğince ucundan başlamak tutacaksın hayatın zor olsada zaman zaman yanlız kalsanda,ama yanında kim olursa olsun hep yanlızdır insan kime herşeyimizi anlatabiliriz kimseye o zaman yanlız değilmiyiz önce ben dedim kaldığım yerden hayata devam ettim bu blog işine sevdiğim arkadaşlarımınkileri okurken girmek istedim acemiyim hoşbuldum...

4 yorum:

CaDı dedi ki...

Boncukçu'da görüp geldim, hoşgeldin demek için:)

İkinci Hayat dedi ki...

tş şu an msn denen olaydan doğan imla hatalarımı düzeltmek için çebelleşiyorum olacak inşallah umutluyum

Boncukçu dedi ki...

Yaaa, aşkol cadı :))
İlk hoşgeldini ben yazcaktım ama.
Neyse, benden de HOŞGELDİN

Nenoni dedi ki...

Hoşgeldiin.Blog komşulukları başkadır göreceksin:))